niedziela, 31 stycznia 2010

Audycja 10. PODRÓŻE / SEWERYN JAKUBIEC

MECHANICZNA CYTRYNA (10)
Sobota 06.02.2010 godz. 20.00 - 22.00

Temat przewodni:
Ja Pana w podróż zabiorę czyli muzyczne pocztówki z miejsc realnych i wymyślonych
Gość wieczoru:
Seweryn Jakubiec www.seweryn.art.pl


1. Galicja „Słowa“
2. Jola Sip „Herbata z cytryną“
3. Magda Umer „Ja Pana z sobą zabiorę“
4. Grzegorz Turnau „Byłem w Nowym Jorku“
5. Marek Andrzejewski „Lot Amsterdam-Tokio”
6. Wojtek Jarociński „Eldorado”
7. Stare Dobre Małżeństwo „Zawieja w Michigan”
8. Seweryn Jakubiec „Opowieść”
9. Michał Łanuszka „Sarajewo”
10. Kuba Badach „C’est la vie (Paryż z pocztówki)”
11. Seweryn Jakubiec „Obrazek”
12. Tomasz Wachnowski „Śniegowice”
13. Czerwony Tulipan „Olsztyn kocham”
14. Seweryn Jakubiec „Osiem zapałek”
15. Basia Stępniak-Wilk i Andrzej Poniedzielski „Bossanowa z Augustowa”
16. Dagmara Korona i Jarek Wasik „Bossanowa na odległość”
17. Mateusz Rulski-Bożek „Dla śpiącej”
18. Marek Bartkowicz „Moja Warszawa”

W czasie audycji zadałam pytanie konkursowe: Jaki tytuł nosiła pierwsza piosenka, którą Seweryn Jakubiec zagrał na żywo w studioradioaktywne.pl?
Prawidłowe odpowiedzi zostały udzielone w formie komentarzy do tego posta.
Nagrody - płyty Seweryna Jakubca pt. Palisander" zostały wysłane do laureatów pocztą.
Napiszcie jak się podobają!

część pierwsza:






część druga:




5 komentarzy:

  1. Odp. na pyt. konkursowe: Opowieść

    Pozdrawiam Nigi

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Płyty z autografami Seweryna zostały wysłane do laureatek konkursu. Pięknie proszę o refleksje po wysłuchaniu płyty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyjemne melodie i ciekawe teksty (przy nagraniu "Dziura blues" aż dreszcz człowieka przechodzi :P). Płyta doskonale umiliła mi już niejeden wieczór, dzięki ;)

    OdpowiedzUsuń