sobota, 20 marca 2010

Audycja 15. PO MĘSKU / BARTEK DZIKOWSKI


MECHANICZNA CYTRYNA (15)

Sobota 20.03.2010 godz. 20.00 – 22.00

Temat przewodni: Stare, dobre męskie nagrania.
Gość wieczoru: Bartek Dzikowski http://barteksmusic.nazwa.pl


1. Zespół Reprezentacyjny
- Kumple to grunt
2. Jarosław Wasik
- Refleksje na temat przełamywania lodów przy nawiązywaniu stosunków towarzyskich (kawa)
3. Grzegorz Turnau
- Cichosza
4. Bartek Dzikowski
- I belong to the world
5. Robet Kasprzycki
- Mam wszystko, jestem niczym
6. Marek Andrzejewski
- Jak listy
7. Bartek Dzikowski - With You
8. Raz Dwa Trzy - Nie pal
9. Bartek Dzikowski - Blue Sky
10. Stare Dobre Małżeństwo - Czekanie na wiosnę
11. Bartek Dzikowski - Sound Of Words
12. Grzegorz Turnau - Pamięć
13. Bartek Dzikowski - ...
14. Raz Dwa Trzy - Talerzyk
15. Jarosław Wasik - Pełnia szczęścia
16. Zespół Reprezentacyjny - Gdyby była

część 1.






część 2.




3 komentarze:

  1. Crazy Life
    Look At The Stars
    Lullaby
    Sleepwalking
    Sound Of Words
    Blue Sky
    i
    ten o którego nazwę pytałem ale zapomniałem. Przepraszam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też pozdrawiam słuchających i żałuję, że tym razem nie udało mi się być z wami także w drugim wcieleniu :)

    OdpowiedzUsuń